Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Γονάτισμα

 

Γονάτισμα…. Τόσο απλή πράξη… τόσο συνηθισμένη πράξη σε μια D/sσχέση.

Τι είναι για εμένα το γονάτισμα? Κάτι πολύ παραπάνω μιας εθιμοτυπικής πράξης…

Όταν γονατίζω μπροστά Του τα συναισθήματα που ξυπνάνε είναι τόσο βαθιά…τόσο μοναδικά και τόσο αληθινά…


Ηρεμία και γαληνή… ναι όταν γονατίζω στα πόδια Του η ηρεμία κατακλύζει όλο μου το είναι, η γαλήνη διαπερνά σε κάθε κύτταρο μου . όταν μου χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά όλα μου τα άγχη και  προβλήματα εξαφανίζονται αυτόματα…

Ελευθερία… ναι νιώθω ελεύθερη στα πόδια Του… ελεύθερη από σκοτούρες, ελεύθερη από έννοιες, ελεύθερη να εκφραστώ όπως ακριβώς νιώθω και μου βγαίνει …

Ξέρω ότι εκεί στα πόδια Του είναι το ασφαλές μου μέρος , που μπορώ να είμαι ο εαυτός μου

Φυσικά υπάρχουν και εκείνες οι στιγμές που όταν γονατίζω υπάρχει ο φόβος.. όταν Τον νιώθω από πάνω μου να με ξεγυμνώνει την ψυχή και το σώμα με την μάτια Του…. Ο φόβος για το άγνωστο…για το τι έχει ετοιμάσει για εμένα…. Αλλά και πάλι αυτός ο φόβος χάνεται γιατί πολύ απλά όταν είμαι στα πόδια Του , είμαι στο ασφαλές μέρος μου και ακολουθώ ότι και αν κάνει ή πει 


~Μ.Ο.~

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου