Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Χρησιμοποιήστε με

Χρησιμοποιήστε με. Πάρτε με χωρίς καμία προσοχή για την ευχαρίστηση ή την άνεση μου.

Χρησιμοποιήστε με. Υπάρχω για να Σας ευχαριστήσω και να Σας ικανοποιήσω.

Χρησιμοποιήστε με. Ταπεινώστε με και αφαιρέστε κάθε αξιοπρέπεια που θα μπορούσα να είχα.

Χρησιμοποιήστε με. Πηδήξτε όσο σκληρά θέλετε , μέχρι να τελειώσετε όπου θέλετε


Χρησιμοποιήστε με. Απελευθερώστε την οργή και τις απογοητεύσεις Σας σε μένα.

Χρησιμοποιήστε με. είμαι αντικείμενο που θα χρησιμοποιηθεί και θα εμφανιστεί όπως κρίνετε Εσείς κατάλληλο.

Χρησιμοποιήστε με. Μεταμορφώστε με στο κορίτσι των ονείρων Σας.

Χρησιμοποιήστε με. Χαλαρώστε καθώς φροντίζω για όλες σας τις ανάγκες.

Χρησιμοποιήστε με. Κάντε με να νιώθω πόνο σε αντάλλαγμα για την ευχαρίστησή Σας.

Χρησιμοποιήστε με. Δείξτε μου την πραγματική μου θέση σε αυτόν τον κόσμο.

Χρησιμοποιήστε με. Αξιώστε με σαν ιδιοκτησία Σας

Χρησιμοποιήστε με. Υπάρχω για να λαμβάνω τα σωματικά σας

Χρησιμοποιήστε με. Αλλάξτε τη ζωή μου για πάντα

Χρησιμοποιήστε με. Μπείτε  μέσα στο κεφάλι μου και πηδήξτε με όπως επιθυμείτε

Χρησιμοποιήστε με. Με προϋπόθεση να είμαι πάντα έτοιμη για το πέος Σας

Χρησιμοποιήστε με. Φυσικά να με διορθώστε όταν έχω κακή συμπεριφορά ... ή όταν το νιώθετε

Χρησιμοποιήστε με. Ζητήστε μου να σας ικανοποιήσω κάθε ανάγκη Σας

Χρησιμοποιήστε με. Γνωρίζετε τι είναι  το καλύτερο για μένα.



Χρησιμοποιήστε με. Δώστε τη ζωή μου ένα σκοπό.

Α
~Μ Ο~

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου