Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τρίτη 15 Ιουνίου 2021

Οι δικές μου αλήθειες

Λένε ότι μια γυναίκα υποτακτική δεν έχει άποψη, ανάγκες, θέλω, δικαιώματα , δεν έχει εγωισμό …το μόνο που έχει είναι η “υποχρέωση ” της να ακολουθούν μόνο τις εντολές και τα θέλω του Κυρίαρχου της.

Σαν Μαρία που δεν είμαι υποτακτική , αλλά είμαι υποτακτική Του έχω τελείως διαφορετική άποψη πάνω στο θέμα αυτό.


Μια υποτακτική έχει πολύ περισσότερες ανάγκες… έχει ανάγκη να νιώθει την αγάπη και την στήριξη Του. Έχει ανάγκη να ξέρει ότι μπορεί να στηριχτεί σε Εκείνον . Έχει ανάγκη να νιώθει ότι Τον καυλώνει και την θέλει.

Μια υποτακτική έχει άποψη για τα πάντα. Έχει άποψη από τα απλά καθημερινά θέματα που υπάρχουν μέχρι τα πιο “περίπλοκα” που μπορεί να δημιουργηθούν μέσα στην σχέση Τ/τους.
Μια υποτακτική έχει δικαίωμα να εκφράζει , ανά πάσα στιγμή, τι νιώθει, τι αισθάνεται, τις δυσφορίες της, τις ανησυχίες της , τους προβληματισμός της, ακόμα και τις ενστάσεις της στο πως προχωράει η σχέση…  Είναι και εκείνη μέρος της σχέσης και έχει κάθε δικαίωμα να οριοθετηθεί και να εκφράσει τι έχει ανάγκη και τι περιμένει από τον Κυρίαρχο της

Φυσικά και μια γυναίκα υποτακτική έχει εγωισμό …και πολύ εγωισμό θα έλεγα …χωρίς εγωισμό δεν μπορεί να προχωρήσει προς τα εμπρός…. Μιλάω πάντα για τον κάλο υγιή εγωισμό …εκείνον  που όταν νομίζει ότι δεν μπορεί να καταφέρει κάτι, πεισμώνει και με την δύναμη που έχει εισπράξει από Εκείνον ,προσπαθεί και ξαναπροσπαθεί για να τα καταφέρει…

Ήμουν κάποια χρόνια με τον Κύριο μου… τίποτα δεν ήταν εύκολα …τίποτα δεν χαρίστηκε και τίποτα δεν κερδήθηκε χωρίς “αγώνες” και “μάχες”

Σε όλα αυτά τα χρόνια δεν υπήρχαν μόνο ευχάριστες στιγμές, δεν υπήρχαν μόνο εντολές και εκτελέσεις αυτών…

Υπήρχαν και θα υπάρχουν στο μέλλον (είμαι σίγουρη) καβγάδες, διαφωνίες , παρεξηγήσεις και αμήχανες καταστάσεις …. Πέρα όμως όλα αυτά, πάντα υπάρχει η καλή θέληση και από τους Δ/δυο να διορθωθούμε και να πάμε παρακάτω…. Ναι δεν ήταν λάθος όταν έγραψα να Δ/διορθωθούμε και οι Δ/δυο… δεν διορθώνετε και δεν εξελίσσετε μόνο η υποτακτική σε μια τέτοια σχέση αλλά και ο Κυρίαρχος ...αν μόνο η υποτακτική εξελισσόταν και βελτιωνόταν και ο Κυρίαρχος παρέμενε στάσιμος τότε δεν θα μπορέσει να προχωρήσει μια σχέση… είναι μια αμφίδρομη σχέση που στην ουσία ο ένας βοηθάει τον άλλον να εξελιχτούν σε κάτι καλύτερο (τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος)
Αν κάποιος θα με ρωτούσε πιο είναι το μυστικό να κρατήσει μια D/s-M/s σχέση , θα απαντούσα ο διάλογος και η επικοινωνία …Σε αυτά τα χρόνια υπήρχαν και θα υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλές ώρες κουβέντας, συζήτησης για το παραμικρό…. Συζητήσεις όχι μόνο για την σχέση , αλλά συζητήσεις που γίνονται μεταξύ φιλών και όχι μόνο…

Αν γυρνούσα πίσω το χρόνο και με έβλεπα πριν 5 χρόνια , θα έβλεπα έναν άλλον άνθρωπο σε όλα τα επίπεδα…. Είμαι πολύ διαφορετική στις αντιδράσεις μου στους άλλους.. πλέον (προσπαθώ και νομίζω το πετυχαίνω τις πιο πολλές φορές) να μην ορμάω στον συνομιλητή μου , αλλά να βρίσκω τον σωστό τρόπο για να τον βάλω στην θέση του. Έχω μάθει να μην πνίγομαι σε μια κουταλιά νερό , αλλά να ζυγίζω τα πράγματα και να βλέπω τις καταστάσεις με ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο. Έχω μάθει να έχω αυτοεκτίμηση και αυτοσεβασμό. Επίσης , όμως, έχω αποκτήσει και γνώσεις , που ίσως παλιότερα θα τις θεωρούσα άχρηστες. Έχω μάθει για την πολιτική, έχω μάθει για την ιστορία , έχω μάθει πάρα πολλά που αν αρχίσω να τα γράφω δεν νομίζω ότι θα τελειώσω σύντομα… όλα αυτά , φυσικά τα έχω μάθει μέσα από τον Κύριο μου και τις ατέλειωτες ώρες που Κ/κουβεντιάζουμε και αναλύουμε το παραμικρό που θα μου χτυπήσει στο μάτι ή θα μου κεντρίσει το ενδιαφέρον.

Ποτέ δεν θα επέλεγα έναν Κυρίαρχο που το μόνο που Τον ενδιαφέρει είναι η καύλα Του και το “βίτσιο ” Του. Ποτέ δεν θα μπορούσα να είμαι με έναν άνθρωπο που θα σκεπτόταν μόνο τον εαυτό Του και την ικανοποίηση Του, χωρίς να κοιτάζει και να προσέχει και έμενα

Από τα πρώτα πράγματα που μου είχε πει είναι το ότι ο Κυρίαρχος είναι στην ουσία ο σκλάβος της σκλάβας…. Ναι ξέρω πολλοί και πολλές θα αρχίσουν να λένε τα δικά τους, αλλά ειλικρινά δεν με διαφέρει ,γιατί ακριβώς έτσι είναι. Αν ένας Κυρίαρχος δεν έχει ικανοποιημένη, ευρισκόμενη και ολοκληρωμένη την σκλάβα Του, εκείνη απλά δεν μπορεί να Του προσφέρει την υποταγή της, δεν μπορεί να Του χαρίσει το είναι της, την ίδια της την ζωή…

Έχουμε περάσει πολύ δύσκολες καταστάσεις και οι περισσότερες από εξωτερικούς παράγοντες… οι χειρότερη ήταν όταν αρρώστησα …Ήταν στην αρχή της σχέση Μ/μας… Τον παρακαλούσα να με αφήσει, Τον ικέτευα να με διώξει …δεν το έκανε.. το μόνο που έκανε ήταν να είναι δίπλα μου (πολλές φορές και σε στιγμές που δεν μπορούσε να είναι) με στήριζε, με έσπρωχνε προς τα μπροστά και δεν με άφηνε να λυγίσω….

Γιατί το γράφω αυτό τώρα? Δεν ξέρω ….απλά ήθελα να το εκφράσω και ήθελα επίσης να πω σε κορίτσια που τώρα ψάχνουν για έναν Κυρίαρχο να μην κάνουν ποτέ εκπτώσεις στον εαυτό τους…να μην βάζουν νερό στο κρασί τους και πάντα να έχουν στόχο το καλύτερο για τον εαυτό τους…

Επίσης ένας  ακόμη  λόγος είναι για να Τον ευχαριστήσω , για μια ακόμη φορά που είναι Αυτός που είναι και δεν με κορόιδεψε ποτέ… Από τη ν πρώτη στιγμή ήταν ειλικρινής μαζί μου , ήταν ένα ανοιχτό βιβλίο που με άφηνε να Τον διαβάσω και να Τον μάθω

~


Μ.Ο.~

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου