Σελίδες

Love Has A Dark Side

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

ΩΔΗ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ


Κυριε.....
Στέκομαι μπροστά Σας, μοναδική μου σκέψη και επιθυμία η στιγμή που θα μου δωθει η εντολή να γονατισω και να δηλώσω την υποταγή μου στην ύπαρξη Σας
Τη στιγμή που τα χείλη μου θα αγγίξουν με λατρεία το σημείο λίγο πάνω από τα δάχτυλα των ποδιών Σας, και το δέρμα Σας θα τα χαϊδέψει απαλά, σε ένα φιλί όμοιο με το πέταγμα μιας πεταλούδας τη στιγμή που ο ήλιος διαπερνά τα πολύχρωμα φτερά της, φλερτάροντας και ερωτοτροποντας μαζί της
Δεν υπάρχει πιο οικείο μέρος για τα χείλη μου, από αυτό το μικρό κομμάτι δέρμα, δεν υπάρχει πιο οικείο, ασφαλές και ποθητό μέρος της ύπαρξης μου από τα πόδια Σας
Ζω για τη στιγμή που το χέρι Σάς θα αγγίξει τα μαλλιά μου και το χάδι Σας θα ζεστάνει το πρόσωπο μου, αφήνοντας εκεί στη μέση της παλάμης Σας, την ανάσα μου να ξαποστάσει λίγο πριν σβήσει κάτω από την ηδονή της κυριαρχίας Σας
Κλείνω τα μάτια και κοιτώ τα μάτια της ψυχής Σας, ανασαίνω και ανασαινω το άρωμα Της, γλυκό, μεθυστικό μα και ανάλαφρο σαν καλοκαιρινό αεράκι κάποιο Αυγουστιατικο απόγευμα
Στα αυτιά μου φτάνει μόνο ο ήχος της φωνής Σας τη στιγμή που μου λέτε...
-Μου ανήκεις Σ αγαπω
Κι εγώ αγαπω να Σας ανηκω,
Και την ίδια στιγμή να εκριγνεται μέσα μου η γεύση της δυναμης Σας και η αίσθηση που έχει το δέρμα με δέρμα, σάρκα με σάρκα σε μια προσπάθεια να γίνουν ένα
Κυριε γεννήθηκα στα πόδια Σας, ζω κάτω από τα πόδια Σας και θέλω να πεθαίνω κάθε στιγμή κάθε λεπτό, ξανά και ξανά εκεί στα πόδια Σας, κοιτώντας τα μάτια Σας, απολαμβάνοντας να υπηρετώ την αγάπη, την φροντίδα και την ασφάλεια της κυριαρχίας Σας και της ψυχη Σας
Μόνο αυτό το δικαίωμα και προτέρημα μη μου στερησετε, να γεννιεμαι κάθε πρωί και να πεθαίνω κάθε βράδυ εκεί στα πόδια Σας κοιτώντας τα μάτια Σας και φιλώντας τα ακροδάχτυλα Σας

Anima S

1 σχόλιο: