Σελίδες

Love Has A Dark Side

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Τι βλέπετε Κύριε μου;;

Βλέπω μια πόρνη ικανοποιημένη.
Βλέπω ένα σκυλί στη ζέστη.
Βλέπω μια πόρνη να θέλει να τη γαμήσει ο Κύριός της, από εκείνο το ον που την κάνει να δονείται ως γυναίκα, ως πόρνη, ως σκύλος, ως κυρία, ως υποταγμένη...
Μονομιάς, σε μια μόνο δράση, προσπαθώντας να κρυφτεί αλλά ο Δάσκαλός της την ξέρει και το μυαλό της την προδίδει... 

 Αυτό κοιτάζω...
Διορθώσε με αν κάνω λάθος, πείτε με ψεύτη, πες μου ότι είμαι ψεύτης, πες μου ο ηλίθιος εγωισμός μου με κάνει να βλέπω πράγματα που δεν είναι...

 Πες όμως στο μουνί σου να μην σφύζει γιατί το νιώθω μέχρι εδώ, πες στο μουνί σου να σταματήσει να με σαγηνεύει γιατί μέχρι εδώ μυρίζω τις υπέροχες φερομόνες μιας σκύλας στη ζέστη...

 Από εδώ μπορώ να νιώσω... Από εδώ μυρίζω... Από εδώ μπορώ να αντιληφθώ τις κολπικές συσπάσεις σου που προσπαθούν να κρυφτούν, προσπαθώντας να σε αρπάξουν από τους τοίχους για να διατηρήσεις τον έλεγχο και να μην πάς να αυνανιστείς και να αναζητήσεις αυτόν τον οργασμό που τόσο πολύ θέλεις...

 Ή θέλεις να σε διατάξω να μου δώσεις οργασμό; ...
Ή ίσως το υποσυνείδητό σoy θέλει να ακούσει την αυθεντική φωνή του Δασκάλου σου να σου λέει "δώσε μου αυτόν τον οργασμό"...
Άγγιξε σκύλα, άγγιξε σκύλα για μένα...
Χτύπα το μουνί σου και δώσε μου αυτόν τον οργασμό...

Θέλεις αυτή την διαταγή ;


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου