Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Σε σένα

Σε σένα έδωσα στον εαυτό μου, εσένα που επέλεξα να με οδηγήσεις, να με καθοδηγήσεις, να με διδάξεις, στο γούστο σου, για σένα επιλέχθηκα να σε υπηρετώ, να είμαι η κατοχή σου η περιουσία σου, να είναι το σώμα, το μυαλό, η καρδιά σας, στάσεις. Αφιερώνω τις σκέψεις μου σε σένα, την πιστότητά μου, την εμπιστοσύνη μου και τη δουλεία μου, μόνο εσύ με κάνεις περήφανη να ανήκω, να νιώθω απόλυτα δική σου, εσυ μόνο μεγαλώνεις την επιθυμία, τη λαγνεία, την παράδοσή μου κάθε μέρα.
Είστε ήδη ο Ιδιοκτήτης των βαθύτερων και πιο τρελών μου επιθυμιών, της επιθυμίας και της ευχαρίστησής μου, των λαχταριστών μου, των φόβων μου, μόνο εσείς είστε ο Ιδιοκτήτης του χαμόγελου και της ευτυχίας μου. Η καρδιά μου, το σώμα μου, δεν μπορούσε να επιλέξει άλλο να παραδοθεί για να αφιερωθεί, να υπηρετήσει, να αγαπήσει.
Σας ευχαριστώ που με υποστηρίζετε κάθε μέρα, για να με διδάξετε, για να με οδηγήσετε, για να μου δείξετε τι ψάχνω για κάθε βήμα που κάνω, σας ευχαριστώ για κάθε λέξη και για να με κάνετε περισσότερο δική σας κάθε μέρα.


F☆Zogra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου