Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τρίτη 26 Μαΐου 2020

ξέρω ότι είμαι αυτή που επέλεξες για σένα...

Αν κάποιος κοιτάξει στα μάτια μου, και με ρωτήσει τι θέλω να γίνω,
ή τι μπορώ να είμαι για σένα, δεν χρειάζεται να σκεφτώ για να απαντήσω,
γιατί ξέρω ότι είμαι αυτή που επέλεξες για σένα...
επέλεξα να είμαι στα πόδια σου
επέλεξα να διδάξω
επέλεξα να είμαι μαζί σου
επέλεξα να οδηγήσω
επέλεξα να αγαπήσω
επέλεξα να μοιραστώ τις φαντασιώσεις
επέλεξα να χρησιμοποιήσω,
επέλεξε να είμαι η υποτακτική σου, η σκλάβα  σου, το κορίτσι σου,
επέλεξε να είναι η σκύλα, η πόρνη σου  η ερωμένη  και η γυναίκα που θα σου δώσει ευχαρίστηση
Τι άλλο να θέλω...
Για αυτούς και άλλους λόγους, είμαι περήφανη για την κατάστασή μου.
Όχι από την υποτακτική μου κατάσταση, αλλά από την κατάστασή μου ως υποτακτική σου,
όχι επειδή έχω ιδιοκτήτη, αλλά επειδή είσαι αυτός ο ιδιοκτήτης.

F☆Zogra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου