Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2019

Oνοματολογία Doms.

Dom: Επικεντρώνεται στις πρακτικές κυριαρχίας όπως η επιβολή κανόνων, η ψυχολογική κυριαρχία, η διαρθρωτική καθημερινότητα και τα συναφή. Ένα κυρίαρχο δεν του αρέσουν απαραίτητα μαστιγώματα, σαδιστικες πρακτικές και τα παρόμοια.
Sadist: Εστιάζει σε πρακτικές όπου υπάρχει πόνος ή και ταλαιπωρία, ο σαδιστής αισθάνεται ευχαρίστηση να παραβιάσει τον πόνο στην υποτακτικη του, παραδείγματα καθαρά πρακτικών SM είναι: Βελόνες, κοψίματα, βασανιστήρια των γεννητικών οργάνων, καπάκια και μορφές που προκαλούν πόνο χωρίς να χρειάζεται κυριαρχία ή ακινητοποίηση γι 'αυτό. Οι σαδιστές χρησιμοποιούν επίσης ψυχολογική ταλαιπωρία και σαδισμό, όπου υπάρχει η ευχαρίστηση να προσβάλλουν και να εξευτελίζουν την υποτακρικη
Ο βασιλιάς: Κορυφαίος που παίζει μια θέση υψηλής ευγενείας "BDSM", ένας βασιλιάς μπορεί να είναι ο ηγέτης ενός σπιτιού, μιας οικογένειας και ενεργεί ως άτομο που πραγματικά ανήκει στην αριστοκρατία, που πάντα στέκεται έξω για το λεξιλόγιό του και "δύναμη της παρουσίας" ένας βασιλιάς μπορεί να είναι αυταρχικός, σαδιστικός, μέντορας, εν συντομία, αυτή είναι μια ονοματολογία που δεν καθορίζει τις πρακτικές, αλλά μάλλον τη θέση και τη στάση του σώματος. Αυτή η ονοματολογία χρησιμοποιείται επίσης σε ρόλους.
Κύριε: Μπορεί να είναι ο «ηγέτης» μιας οικογένειας ή ενός σπιτιού, ακριβώς κάτω από τον «βασιλιά», αλλά όπως ο ίδιος, ο άρχοντας ξεχωρίζει για το λεξιλόγιο και τη στάση του, ένας άρχοντας μπορεί να είναι κυρίαρχος, σαδιστικός, μέντορας, είναι μια ονοματολογία που δεν καθορίζει πρακτικές, αλλά μάλλον θέση και στάση. Αυτή η ονοματολογία χρησιμοποιείται επίσης σε ρόλους. ²
Mentor (Top, Bottom, SW): Ο Mentor είναι ο υπεύθυνος για τη διδασκαλία ενός ή περισσοτέρων ανθρώπων. Ο μέντορας διαδραματίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο BDSM επειδή είναι ο άνθρωπος που αναλαμβάνει την ευθύνη για τη διδασκαλία στη θεωρία ή την πρακτική των ανθρώπων που αναζητούν ή επιλέγονται από αυτόν. Δυστυχώς πρόκειται για ονοματολογία που δεν έπρεπε να έχει παραμορφωθεί, αλλά πολλοί παρερμηνεύουν τους εαυτούς τους, χρησιμοποιούν τον όρο για να έχουν εύκολη πρόσβαση στους υποτακτικους αρχάριους και να τους εξαπατούν με το να είναι μέντορας για να τους εγκρίνει. Ο μαθητής είναι μόνο μαθητής του μέντορα, δεν του ανηκει, και δεν παρεμβαίνει στις επιλογές του μέντορα.
Shibarista: ενεργό άτομο κατά τη διάρκεια των συνεδριών shibari , που δεν εφαρμόζονται μόνο κατά τη διάρκεια της πρακτικής, το άτομο εξακολουθεί να είναι shibarista όταν φεύγει από τη συνεδρία, είναι το μέγιστο με γνώση και τομέα στην τέχνη των Δεσιματων.
Guard: Προστασία από άλλες κορυφές, τις απειλές και τις πιθανές «ψευδή κυριαρχους», είναι κοινή ασπίδα διαπραγματευτεί η υποτακτικη σε αυτή την περίπτωση δίνουν την ελευθερία να το πράξουν. Το προστατευόμενο άτομο δεν είναι η υποτακτικη του προστάτη, δεν ανήκει σε αυτόν, απλά αναλαμβάνει το ρόλο της προστασίας του ατόμου μέχρι αυτό το πρόσωπο να έχει εναν καλο κυριαρχο.
Εκπαιδευτής: Κυριαρχος που ενεργεί στο BD (Bondage and Discipline) μέρος του BDSM, ο εκπαιδευτής ενεργεί για να διαμορφώσει την υποτακτικη, να εκπαιδεύσει τα όρια της υποτακτικης και να τον διδάξει πώς να συμπεριφέρεται και να συμπεριφέρεται σε συγκεκριμένα περιβάλλοντα. Οι εκπαιδευτές συνδέονται επίσης με το μέρος petplay, όπου διδάσκει το άτομο να συμπεριφέρεται σαν ανθρώπινο κατοικίδιο ζώο ή να ερμηνεύει σωστά το ζώο.
Ιδιοκτήτης: όνομα που χρησιμοποιείται για τον κυριαρχο που διαθέτει pet' s, συνήθως κατοικίδια χρησιμοποιούν αυτή την ονοματολογία για να καθορίσουν τους κατόχους τους, είναι κοινό κατοικίδιο να χρησιμοποιεί τον όρο "ιδιοκτήτης" όταν μιλάει για τους κυριαρχους τους, αλλά σε όλα είναι οι κυριαρχοι που κατέχουν κατοχή.
Κύριε:Η ιεραρχική μορφή που ονομάζουν οι υποτακτικες τους κυριαρχου, που ακολουθούν την ιεραρχία και πηγαίνουν σε συναντήσεις, κόμματα και μπαρ, αποκαλούν το κορυφές του Κυρίου, ακόμα και στο διαδίκτυο είναι κοινό για να βλέπουν τα κάτω να φέρονται στο μέγιστο από το "Κύριε".
Μαεστρο: Κορυφαίος γνώστης της θεωρίας και της πρακτικής, οι αφέντες είναι άνθρωποι που έχουν φτάσει στο επίπεδο της γνώσης μέσα σε κάποιες πρακτικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου