Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τετάρτη 15 Νοεμβρίου 2017

Σε Εσάς, παραδίνομαι.
Γνήσια η υποταγή μου
Με Εσας,μονο , μπορώ να σταθώ.
Μπορώ να Σας δώσω την αθάνατη
Αγάπη και αφοσίωση μου.
Θα τηρώ την αρχή Σας
θα σταθω στο πλευρό Σας
Έτοιμη να πολεμήσω
Αποδεχόμενη τη μοίρα μου
Μέσα στα χέρια Σας
Ότι και αν τα αστέρια
Έχουν προγραμματισεί,
Είμαι μαζί Σας.
Εγώ ποτέ δεν θα Σας αφήσω.
Όλη αυτή την αγάπη μου.
Σε εσάς, έχω παραχωρήσει.
Εσείς και μόνο Εσείς,
Τρέχει βαθιά μέσα στις φλέβες μου.
Λατρεια, σφοδρή επιθυμία και να Σας σέβομαι.
Να Σας αγαπώ στο απείρο,
Είναι ένας από τους στόχους μου.
Φροντίζοντάς Σας και
ακούγοντας κάθε αίτημά Σας .
Αυτός ο δεσμός που αισθάνομαι,
Μαζί Σας, είναι αλήθεια.
Λατρεια μου Εσείς,
Πολύ περισσότερο από τις λέξεις
που θα μπορούσα να πω.
Για να μην με αφήσετε
να φυγω από Εσας,
Το μόνο που θα μπορούσα να προσεύχομαι.
Όλα αυτά που είμαι.
Και όλα αυτά που έχω.
Έχω παραδώσει με την αγάπη μου.
Ψυχη, σωμα,
Συναισθηματικά και ψυχικα δικα Σας.
Αγαπημένε μου
Δικη σας για παντα.......................!
F☆Zogra

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου