Σελίδες

Love Has A Dark Side

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

Αυτoς ο αντρας, αυτος το μυαλό μου,
εχει πάρει και μέσα στην ψυχή μου ζει.
Αυτος ο απίστευτος λυκος, αυτος ο αντρας-παιδί.
Με παίζει όπως δεν έχει παιξει ποτέ άλλος.
Περίπλοκες τις σκέψεις μου κανει και με κάνει να ονειρεύομαι
Ποτέ πριν δεν είχα ονειρευτεί, δεν ήθελα τίποτα
Παίρνω ό, τι θέλω στην αγάπη, στη δουλειά, στη ζωή.
Μέχρι που μπήκε στον κόσμο μου.
Η σεξουαλική του ικανότητα ταιριάζει με τη δική μου ανάγκη.
Καίει με την απέραντη φωτιά, την άσβεστη.
Η διέγερση του είναι ένα συνεχές μέρος της ύπαρξης του.
Κινείται καθώς κινείται.
Είναι ο κυνηγός που δεν είχα ονειρευτεί ποτέ.
Ενας αντρας που οι επιθυμίες του είναι πιο καυτες
από τις δικές μου.
Παίρνει ό, τι του δίνω και θέλει κι άλλο.
Είμαι υγρη με τη σκέψη της έκστασης του.
Δεν έχω ανάγκη εναν αντρα, οποιοδήποτε αντρα.
Αλλά, αυτον τον αντρα, χρειάζομαι, πονάω γι ' αυτον.
Δεν είναι βραβείο, δεν είναι δικό του, αλλά του ανήκει.
Η καρδιά και η ψυχή θα ήταν πράγματι ένα πολύτιμο δώρο.
Σκέφτεται όπως εγώ, κάθε κίνηση υπολογίζεται
Έχω τόσα πολλά να μάθω γι ' αυτον
πριν την αντιστροφη μετρηση.
Αυτος ο αντρας μπορει να προσφέρει δεύτερες ευκαιρίες.
Θα έδινα τα πάντα για να έχω την αγάπη του.
Αυτό το θαυμαστό πλάσμα που με μαγεψε τόσο...
© Dark Angel ©

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου