Σελίδες

Love Has A Dark Side

Κυριακή 11 Ιουνίου 2017

Ο έρωτας μέσα από την κυριαρχία

Ο έρωτας μέσα από την κυριαρχία, και η κυριαρχία μέσα από τον έρωτα.
Δύο έννοιες απόλυτα συνδεδεμένες μεταξύ τους, ανεξάρτητα αν πρόκειται για ζευγάρια, βανιλα, kinky, ή D/s
Πάντα θα υπάρχει ένας εξουσιαστης και πάντα ένας εξουσιαζομενος, η διαφορά είναι ότι στις βανιλα σχέσεις όλο αυτό γίνεται ακουσια, ενώ σε μια σχέση D/s εκουσια και συνειδητοποιημενα
Οπότε ας αφήσουμε τους βανιλα στην ησυχία τους να ζήσουν τον παράδεισο τους, και ας ασχοληθούμε με τους D/s, που είναι και οι γνώστες για ποιο πράγμα μιλάμε
Υποταγή
Αγαπώ- ερωτευομαι τον τρόπο που έχεις να με εξουσίαζεις, να με ελέγχεις, να με τιμωρεις, να με επιβραυευεις. Γοητευομαι από τις λεπτομέρειες σου, το βλέμμα σου, τον λόγο σου, τα χέρια σου, το ήθος σου.
Λατρεύω να παραδινομαι στα χέρια σου, να ξέρω ότι σου ανήκω, ότι μπορείς να κάνεις ότι θέλεις με μένα, αλλά να νιώθω ασφαλείς ότι δεν θα το κάνεις
Να ξέρω ότι είμαι το δημιούργημα σου, το πολύτιμο σου, το καμάρι σου. Αυτό που δεν θα μοιραστεις με κανέναν, ερωτευμένη με το να σου ανήκω και να μου ανήκεις
Ένα βλέμμα να είναι αρκετο για να σωπασω, ένας ψιθυρος για να κάνω ότι μου ζητήσεις, ένα χάδι για να σου παραδωθω
Να θέλω να είμαι στα πόδια σου, και τα πόδια σου να είναι όλος μου ο κόσμος
Να λατρεύω τα χέρια σου που ξέρουν ποτέ να τιμωρουν και ποτε να αγαπούν. Να μπαίνεις στο μυαλό μου και να κάνεις κατάληψη, και εγώ να σε αφήνω και να σε επιζητω. Όχι σαν κοριτσάκι αβγαλτο, αλλά σαν γυναίκα που νιώθει ολοκληρωμένη μέσα από σένα, ώριμη πύλη αντιλαμβανεται όλες τις συνέπειες και τις αποδέχεται με πλήρη συνείδηση
Κυριαρχία
Να ερωτευεσαι τη δύναμη που ασκεις πάνω μου, την εξουσία που εγώ έβαλα στα χέρια σου.
Να ξέρεις οι μπορώ να φυγω ανα πασα στιγμη, αλλά να μην μπορώ να ζήσω μακριά σου. Να υπάρχω γιατί υπάρχεις, και να περιμένω ένα σου νευμα
Να με νιώθεις υποταγμενη σε σένα και μόνο σε σένα, να υποκλίνομαι στην εξουσία σου και στη θέληση σου, προσφέροντας τον εαυτό μου στα πόδια σου
Να ζω για να σε υπηρετω όχι ως σκλαβα, αλλά ως ισοτιμη ύπαρξη που το πρατει με ευχαρίστηση και οικειοθελως, γιατί θέλει να σε βλέπει ευτυχισμένο και γιατί δεν ξέρει κάτι άλλο, η ευτυχία μου να εξαρτάται από την ευτυχία σου
Να ξέρεις ότι μόνο σε σένα θα επιτρεψω να με χρησιμοποιήσεις και να αδημονω για το χέρι σου είτε είναι τρυφερό, είτε σκληρό, να αγαπάω και τα δυο το ίδιο
Να ξέρεις ότι κυριαρχεις στις σκέψεις μου, και στη βούληση μου, να θέλω και να ζητώ να παίρνω την άδεια σου και για τα πιο απλά πράγματα
Ερωτευεσαι τον τρόπο που σε κοιτάω με λατρεία όπως κανέναν άλλον, να ξέρεις ότι έχεις εισχωρησει τόσο πολύ μέσα μου που έχει σβήσει κάθε παρελθόν, και να μην υπάρχει μέλλον χωρίς εσένα
Να ξέρεις πως φοβάμαι όχι την τιμωρία σου αλλά τη σιωπή σου. Να επιζητω την τιμωρία όπως και το χάδι, μόνο και μόνο για να βλέπω τη λάμψη στα μάτια σου , και εσύ τον ποθο στα δικά μου
Κυριαρχος και υποτακτικη μια σχέση που ο ένας συμπληρώνει τον άλλον, μέσα από αυτό ερωτευονται, και μέσα από αυτό αγαπούν και ολοκληρονονται
το ένα δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς το άλλο, ούτε να σταθεί χωρίς το άλλο
Μία σχέση- έρωτας τόσο εξαρτημενος και μοναδικός που μόνο όσοι τον έχουν βιωσει μπορούν να τον καταλάβουν
Σε μια βανιλα σχέση το μάτι μπορεί να παίζει σε μια D/s ποτέ, όλοι οι υπόλοιποι και οι υπόλοιπες γίνονται αορατοι, είναι τόσο εντονος έρωτας που δεν μπορεί να αντικατασταθει τόσο εύκολα, αν ναι τότε δεν είναι D/s αλλά μια ανταλλαγή παροχών.
Dark Tiger

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου