Σελίδες

Love Has A Dark Side

Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

Μα δεν ήταν τυχαίο που διάλεξες εμένα, που διάλεξα εσένα...

Τυχαίο ήταν που με βρήκες, και ήταν τυχαίο που σε βρήκα... Μα δεν ήταν τυχαίο που διάλεξες εμένα, που διάλεξα εσένα...

Σήμερα ιδιοκτήτης της παράδοσης μου, επειδή ήταν λόγω της αφοσίωσής σου, του σεβασμού, της φιλίας και της στοργής σου που επέλεξα να παραδοθώ και να υποκλιθώ, χωρίς αμφιβολία, χωρίς φόβο, πάντα να μπορώ να είμαι τόσο παρών, τόσο ιδιοκτήτης. Πεπρωμένο; Δεν ξέρω, αυτό που ξέρω είναι ότι έφτασε απαλά, δεν έδειξε μόνο στον εαυτό της πώς ήταν πραγματικά, και τόσο φυσικά κέρδισε έναν τόσο σπουδαίο χώρο στη ζωή μου.

Και με αυτό γινόμαστε ένα, μπορούμε να έχουμε τις ίδιες σκέψεις, ίδια θέληση και επιθυμίες, δεν χρειάζεται να είσαι παρών για να νιώσεις την εντολή σου πάνω μου, μπορώ να νιώσω τα χέρια σου να σφίγγουν το δέρμα μου δυνατά, νιώθω το σημάδι σου στο σώμα μου, χέρια που με προστατεύουν, που με προστατεύει, με οδηγεί και με καθοδηγεί μέσα από τα μονοπάτια μας, δεν χρειάζομαι τα χέρια σου να είναι εδώ έτσι ώστε να νιώθω την προστασία σου να με σκεπάζει και να ηρεμεί, και πόσο μάλλον χρειάζομαι το σώμα σου να είμαι κοντά στο δικό μου στο να ξυπνάω επιθυμία και καυλιάρα, να ξυπνήσω όλη την παράδοση μου, γιατί ήδη με κάνει να νιώθω πολύ περισσότερα από αυτό, την ανάγκη να σας εξυπηρετήσω όπως επιθυμείτε.

Ναι, είναι ήδη ο ιδιοκτήτης των επιθυμιών μου, των βαθύτερων ευχών μου, των επιθυμιών μου, εκείνων των φόβων που γνωρίζεις καλά, είσαι ο ιδιοκτήτης του καθημερινού μου χαμόγελου και της ευτυχίας μου, και τελικά κατάφερες να έχεις όλη μου την παράδοση και υποταγή. Δεν θα μπορούσα να ευχηθώ σήμερα να υπηρετήσω κάποιον που δεν ήταν έτσι, ακριβώς όπως είσαι εσύ!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου