Σελίδες

Love Has A Dark Side

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Πως να εξηγήσω

".. Να μου εξηγήσεις τι είναι η αγάπη..... "
Πώς εξηγείτε ένα συναίσθημα τόσο μεγάλο όσο είναι ο έρωτας;
Δεν μπορώ να το κάνω, λυπάμαι..........
Ίσως επειδή ψάχνεις με τις λέξεις που είναι γραμμένες ένα νόημα για ότι ακούς και ότι νιώθεις?...... 
"...Δεν ξέρω... Αλλά ενώ γράφω νομίζω ότι καταλαβαίνω τη σημασία τους..
Αλλά τώρα είμαι αυτή που θα ήθελα να σου κάνω την ίδια ερώτηση...
Πες μου..... Για σένα τι είναι η αγάπη;
.Δεν ξέρω.... Και γι ' αυτό σου ζητάω να μάθω ..Το νιώθω μέσα μου, αλλά μερικές φορές δεν καταλαβαίνω....
Ζω και αυτό είναι όλο....
Όταν πρόκειται για ανάσα....Αδύνατο να εξηγήσω την αγάπη. ..... Μπορώ απλά να..... Την ακούω...
Προσπαθώ να μείνει μέσα μου
αυτήν την αίσθηση ότι..
Εκείνη τη στιγμή...που..
Με έκαναν να πιστέψω ότι πραγματικά υπάρχει....
Δεν μπορώ να εξηγήσω την αγάπη... Όπως εσυ
 φως της ψυχής μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου