Σελίδες

Love Has A Dark Side

Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Mentoring

Mentoring
E.Zografou·
1) Απόκτηση βασικών γνώσεων του BDSM. Ο εκπαιδευτης θα σας καθοδηγήσει στις αναγνώσεις που θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε βασικό περιεχόμενο, να λύσετε αμφιβολίες και να αποσαφηνίσετε τις έννοιες. 2) Οδηγίες στους κανόνες, τα έθιμα, τις διαδικασίες και το πρωτόκολλο του κόσμου της BDSM. 3) Εξερεύνηση πιθανών πραγματικών τάσεων σε συγκεκριμένες συνεδρίες: Εισαγωγή στις διαφορετικές τεχνικές και γνώση του αισθήματος υποταγής. 4) Ανάλυση και γνώση της τάσης: - Η υποτακτική τάση είναι μια πραγματική και βαθιά ανάγκη ή είναι απλά μια περασμένη φαντασίωση; - Ποιο επίπεδο θέλετε για την υποβολή σας; Αισθάνεστε την ανάγκη για μια σχέση 24/7 ή οι ανάγκες σας θα περιορίζονται σε συνεδρίες; - Νιώθεις απλώς υποτακτικός ή επίσης κυρίαρχος; -Κ.Τ.Λ. 5) Εισαγωγή και παρουσίαση του/ης υποτακτικού/ης στην κοινωνία του BDSM. Συνοδεία και βοήθεια σε γεύματα και πάρτι. 6) Η επιλογή του Κυρίαρχου: -Σε περίπτωση που η υποτακτική εκφράσει την επιθυμία να έχει δικό του ιστολόγιο, ο εκπαιδευτής του θα μπορούσε να την καθοδηγήσει στην προετοιμασία του. -Προτάσεις για το πώς να ανταποκριθεί στους υποψηφίους κυρίαρχους. -Οι συνομιλίες. Η χρήση των προγραμμάτων Messenger και Chat. Άμυνες ενάντια στην πολιορκία. - Βοηθήστε τον με τον πιο αμερόληπτο και αντικειμενικό τρόπο στην επιλογή του κυρίαρχου του. - Τέλος, κάντε ένα σύνδεσμο ασφαλείας στις πρώτες συνεδρίες με τον μελλοντικό σας κυριαρχο. 7) ΤΕΛΟΣ: Μόλις η υποτακτικη επιλεξει τον κυρίαρχο του, ολοκληρώθηκε η καθοδηγητική εργασία του δασκάλου. Το φυσιολογικό είναι ότι ο δάσκαλος γίνεται φίλος και εμπιστευτικός.
Ένας εκπαιδευτής BDSM είναι ένα άτομο που καθοδηγεί, καθοδηγεί και σε κάποιο βαθμό κατευθύνει το άλλο σε ένα συγκεκριμένο ρόλο ή σε μια τάση BDSM. Μπορείτε επίσης να προστατέψετε την εκμάθηση μιας συγκεκριμένης πτυχής αυτού του ρόλου. Ο σκοπός της καθοδήγησης είναι κατά κύριο λόγο εκπαιδευτικός. Επομένως, ο Διδάσκων κατ 'αρχήν ΔΕΝ κυριαρχεί, τουλάχιστον σε συνεχή βάση, θα μπορούσε να γίνει δεκτό ότι το έκανε έγκαιρα, αλλά μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς, ποτέ για τη δική του ικανοποίηση ως κυρίαρχoς. Μια υποτακτικη είναι υπό την καθοδήγηση του δασκάλου του, όχι κάτω από τις διαταγές του. Στο Διαδίκτυο έχω δει ότι χρησιμοποιείται ένας σχετικός όρος: Ο "Μέντωρ" και ο "μαθητής". Φαίνεται ότι ο Mentor είναι αυτός που συμβουλεύει μόνο χωρίς να προχωρήσει περισσότερο. Δεν υπάρχει καμία δέσμευση να ακολουθήσει τις διδασκαλίες του. Ούτε κάνει οποιοδήποτε είδος της πρακτικής εκτός εάν χρειάζεται να του υποδείξει τεχνικές και χρήση εργαλείων. Και φυσικά δεν κυριαρχεί ανά πάσα στιγμή.
Συνοψίζοντας και διασαφηνίζοντας τις έννοιες, θα δημιουργήσουμε τρία επίπεδα: ο MENTOR συμβουλεύει, ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ διευθύνει και ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ κυριαρχεί.
Ποιες είναι οι διαφορές ανάμεσα σε ένα εκπαιδευτή και ένα Κυρίαρχο ;
Ένας κυριαρχος εκπαιδεύει τον/ην υποτακτικό/η του να είναι ευτυχισμένος στην υποταγή του προς αυτόν, ανάλογα με τα γούστα και τις ανάγκες και των δύο. Ένας εκπαιδευτής εκπαιδεύει καθοδηγώντας το σχηματισμό της/ου υποτακτικης/ου σχεδόν αποκλειστικά από την άποψη του/ης, του χαρακτήρα και της τάσης του/ης, χωρίς καθόλου να λάβει υπόψη τις δικές του τάσεις ή τις ανάγκες του. Ο σκοπός της εκπαίδευσης ενός υποτακτικού είναι η υποταγή στο δικό του κυρίαρχο, στο παρόν και στο μέλλον. Από την άλλη πλευρά, ο εκπαιδευόμενος εκπαιδεύεται στην υποταγή γενικά, αλλά λαμβάνοντας υπόψη τον χαρακτήρα και τις τάσεις του ως υποτακτικός/η, διότι υποτίθεται (αν και γνωρίζω ότι είναι πάρα πολύ να υποθέσω) ότι θα βρει έναν κυρίαρχο του οποίου οι τάσεις θα συμμορφώνονται όσο το δυνατόν περισσότερο στις ανάγκες και τον υποτακτικό χαρακτήρα του. Παρόλο που η καθοδήγηση συνήθως εκτελείται μόνο από ένα άτομο (ο πιο συχνός είναι ο τρόπος διδασκαλίας ενός κυρίαρχου προσώπου σε άλλο υποτακτικό). Συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν είναι δυνατόν, ότι ο υποτακτικός του εκπαιδευτή παρεμβαίνει επίσης ως ενεργό μέρος στην καθοδήγηση. Και αυτό για τους εξής λόγους:
· Με αυτό το είδος διδασκαλίας, ο εκπαιδευόμενος έχει μια πιο ολοκληρωμένη και ισορροπημένη άποψη της υποταγής που πρέπει να προστατεύεται από δύο συμπληρωματικές τάσεις.
· Ο υποτακτικός καταλαβαίνει καλύτερα ένα άλλο υποτακτικό επειδή και οι δύο έχουν την ίδια τάση και εκτός από το ίδιο φύλο. Είναι φυσιολογικό να δημιουργηθεί μεγαλύτερη εμπιστοσύνη μεταξύ των δύο.
· Ο υποτακτικός με τον κυρίαρχο του θα ταξιδέψει το μονοπάτι που θα ταξιδέψει. Αυτό διευκολύνει τη μεγαλύτερη συνέργεια μεταξύ των δύο.
· Τέλος, και ίσως το σημαντικότερο πλεονέκτημα αυτού του τρόπου διδασκαλίας είναι ότι η πιθανότητα κακοποίησης από τον εκπαιδευτή μειώνεται σημαντικά λόγω της παρουσίας της υποτακτικής του σε όλη τη διαδικασία.
1. Στάδια μιας πλήρους καθοδήγησης
Παρόλο που η καθοδήγηση μπορεί να γίνει μόνο σε μια συγκεκριμένη πτυχή του BDSM, αυτές οι συμβουλές έχουν σκοπό να σας βοηθήσουν να ολοκληρώσετε το ΠΛΗΡΕΣ μαθημα . Δηλαδή, το είδος διδασκαλίας για το οποίο μιλώ είναι ενδεδειγμένο για έναν/μια υποτακτικό/η που ξέρει σχεδόν τίποτα από τον κόσμο του BDSM και ο οποίος καθοδηγείται σε μια διαδικασία που υποτίθεται ότι τελειώνει όταν συναντά τον κυριαρχο του.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Τα βήματα που προτείνω δεν είναι στεγανά, μπορεί να επικαλύπτονται. Η σειρά με την οποία εκτίθενται δεν έχει οριστεί ως σταθερά.
1) Απόκτηση βασικών γνώσεων του BDSM. Ο εκπαιδευτης θα σας καθοδηγήσει στις αναγνώσεις που θα σας επιτρέψουν να αποκτήσετε βασικό περιεχόμενο, να λύσετε αμφιβολίες και να αποσαφηνίσετε τις έννοιες. 2) Οδηγίες στους κανόνες, τα έθιμα, τις διαδικασίες και το πρωτόκολλο του κόσμου της BDSM. 3) Εξερεύνηση πιθανών πραγματικών τάσεων σε συγκεκριμένες συνεδρίες: Εισαγωγή στις διαφορετικές τεχνικές και γνώση του αισθήματος υποταγής. 4) Ανάλυση και γνώση της τάσης: - Η υποτακτική τάση είναι μια πραγματική και βαθιά ανάγκη ή είναι απλά μια περασμένη φαντασίωση; - Ποιο επίπεδο θέλετε για την υποβολή σας; Αισθάνεστε την ανάγκη για μια σχέση 24/7 ή οι ανάγκες σας θα περιορίζονται σε συνεδρίες; - Νιώθεις απλώς υποτακτικός ή επίσης κυρίαρχος; -Κ.Τ.Λ. 5) Εισαγωγή και παρουσίαση του/ης υποτακτικού/ης στην κοινωνία του BDSM. Συνοδεία και βοήθεια σε γεύματα και πάρτι. 6) Η επιλογή του Κυρίαρχου: -Σε περίπτωση που η υποτακτική εκφράσει την επιθυμία να έχει δικό του ιστολόγιο, ο εκπαιδευτής του θα μπορούσε να την καθοδηγήσει στην προετοιμασία του. -Προτάσεις για το πώς να ανταποκριθεί στους υποψηφίους κυρίαρχους. -Οι συνομιλίες. Η χρήση των προγραμμάτων Messenger και Chat. Άμυνες ενάντια στην πολιορκία. - Βοηθήστε τον με τον πιο αμερόληπτο και αντικειμενικό τρόπο στην επιλογή του κυρίαρχου του. - Τέλος, κάντε ένα σύνδεσμο ασφαλείας στις πρώτες συνεδρίες με τον μελλοντικό σας κυριαρχο. 7) ΤΕΛΟΣ: Μόλις η υποτακτική επιλέξει τον κυρίαρχο του, ολοκληρώθηκε η καθοδηγητική εργασία του εκπαιδευτή. Το φυσιολογικό είναι ότι ο εκπαιδευτης γίνεται φίλος και εμπιστευτικός.
Είμαι υπέρ του ότι πριν από την έναρξη της διδασκαλίας, ο εκπαιδευτης και η εκπαιδευόμενη κατάφερε μιλούν όσο το δυνατόν πιο διεξοδικά. Για παράδειγμα, πριν αρχίσεις θα πρέπει να μιλήσεις για... · Πόση αφοσίωση θα χρησιμοποιήσει ο δάσκαλος. Πόσο καιρό θα διαρκέσει αυτή η αφοσίωση; · Τι είδους διδασκαλία θα διεξαχθεί, εάν θα είναι πλήρης ή μερική. · Εάν πρόκειται να γίνει ένα σεμινάριο μόνο για τις θεωρητικές πτυχές του BDSM ή θα υπάρξουν επίσης κυριαρχία, συνεδρίες, πρακτικές, πρωτόκολλα κ.λπ. και μέχρι ποιο επίπεδο.
Είναι ηθικό για έναν εκπαιδευτή να κυριαρχεί και ακόμα να κρατάει συνεδρίες με την εκπαιδευόμενη του; Επί του παρόντος στο δίκτυο υπάρχει μεγάλη διαμάχη για το κατά πόσον είναι ηθικό για τον εκπαιδευτή να κυριαρχήσει στην μαθητευόμενη του και αν μπορεί ή όχι να κάνει συναντήσεις μαζί της. Από την άποψη αυτή, θέλω να κάνω δύο σκέψεις: 1) Εάν ο υποτακτικός δεν περάσει από την εμπειρία της συνόδου, πώς θα ξέρει τι είδους υποταγή θέλει, ποιο επίπεδο θέλει, τα όρια που θέλει για υποταγή και κατά συνέπεια (και αυτό είναι το πιο σημαντικό πράγμα)Τι είδους κυρίαρχο χρειάζεται; 2) Αν ένας υποτακτικός πρέπει απλώς να διδαχθεί για τη θεωρία της υποτακτικής συμπεριφοράς, γιατί να επιλέξει έναν κυρίαρχο ως εκπαιδευτή, δεν θα ήταν πιο λογικό να επιλέξουμε έναν υποτακτικό;Με αυτό θα επωφεληθεί από το πλεονέκτημα (το οποίο δεν θα είχε στην περίπτωση που κατέχει έναν κυρίαρχο ως εκπαιδευτή), ότι ένας υποτακτικός κατανοεί καλύτερα έναν άλλο υποτακτικό, διότι και οι δύο έχουν την ίδια τάση και εκτός από το ίδιο φύλο.Γιατί λοιπόν να επιλέξουμε έναν κυρίαρχο ως εκπαιδευτή; Η απάντηση είναι προφανής: Επειδή μόνο με έναν κυρίαρχο μπορεί να αισθανθεί την κυριαρχία, έστω και σε συγκεκριμένες στιγμές, κάτι δύσκολο να αισθανθεί με υποτακτικό (εκτός εαν είναι switch ).
Ωστόσο, υπάρχει ένα πράγμα που ο εκπαιδευτής πρέπει πάντα να λαμβάνει υπόψη του αν ασκεί την κυριότητά του πάνω στην εκπαιδευόμενη : ότι η κυριαρχία του και οι συνεδρίες που θα μπορούσαν να κατευθύνονται αποκλειστικά στην πρακτική και την επίδειξη των διαφορετικών τεχνικών, σε καμία περίπτωση για την απόλαυση του εκπαιδευτή. Είναι σημαντικό ο εκπαιδευτής και η εκπαιδευόμενη του να προσπαθούν να είναι όσο το δυνατόν πιο ασηπτικοί στη σχέση τους, προσπαθώντας να μην εμπλακούν συναισθηματικά. Ξέρω ότι αυτό είναι δύσκολο, αλλά τουλάχιστον θα πρέπει να επιχειρηθεί.
Μήπως αυτό σημαίνει ότι ο εκπαιδευτής δεν μπορεί ποτέ να γίνει ο κυρίαρχος της εκπαιδευόμενης του; Απολύτως, ένας εκπαιδευτής μπορεί να γίνει μια μέρα ο κύριος της εκπαιδευόμενης του, αν αυτή είναι η επιθυμία και των δύο . Όλα με την προϋπόθεση να μην χρησιμοποιήσει την επιρροή του πάνω της για να επηρεάσει την απόφαση της.
Από την άλλη πλευρά, είναι λογικό ότι όταν η υποτακτική βρίσκει έναν κυρίαρχο, να συγκρίνετε τον με τον εκπαιδευτή. Ο εκπαιδευτής θα είναι πάντα ένα πρότυπο μέτρησης, αυτό είναι αναπόφευκτο, αλλά ο εκπαιδευτής πρέπει να επηρεάζει την μαθητευόμενη του έτσι ώστε να το κάνουν όσο το δυνατόν αντικειμενικά. Πρέπει να είναι αρκετά ειλικρινής για να του υπενθυμίσει ότι, για να είναι ο εκπαιδευτής και για να είναι ο πρώτος Κυρίαρχος που έχει σίγουρα γνωρίσει, δεν είναι απαραιτήτως ο καλύτερος δυνατός κυρίαρχος γι 'αυτήν.
Ποια χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ο εκπαιδευτής;
Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να οριστεί κυρίαρχος ή υποτακτικός. Υπάρχουν εγκεκριμένοι τίτλοι του εκπαιδευτή. Κατά τη γνώμη μου, είναι υποτακτικός ο οποίος κρίνει ποιος είναι καλός εκπαιδευτής γι 'αυτήν (τότε θα εξηγήσω με ποια κριτήρια και με ποιο τρόπο πρέπει να το κάνει).
Η πρώτη αρετή που απαιτείται από ένα κυρίαρχο είναι αυτή του σεβασμού. Σε έναν εκπαιδευτή επίσης. Αλλά θα ήθελα να υπογραμμίσω μια αρετή που αποτελεί άμεση συνέπεια του σεβασμού: ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ: Ο εκπαιδευτής πρέπει να είναι ειλικρινής: · Μην σκεφτείτε καθοδήγηση ως έναν τρόπο για να πάρει εύκολα το σεξ. · Να μην επηρεάζει την εκπαιδευόμενη για να την κάνει ένα ακόμη μέλος του "μπλογκ" του. · Μην περιορίζετε τη διδασκαλία μόνο στο "πρακτικό" μέρος. · Ότι στην πρακτική και την επίδειξη των διαφορετικών τεχνικών, ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στη διδασκαλία τους, αντί να τα κάνουμε για την απόλαυση του εκπαιδευτή. · Μην εκτρέφεται την υποτακτικό/η σε έναν τύπο υποταγής που δεν είναι κατάλληλος γι 'αυτήν, αλλά ότι αρέσει στο κυρίαρχο. . · Πηγαίνετε βήμα προς βήμα, με το ρυθμό και το επίπεδο που κάθε υποτακτική απαιτεί και όχι το ρυθμό και το επίπεδο που του αρέσει. · Η Εκπαίδευση του εκπαιδευόμενου σας να είναι όσο το δυνατόν πληρέστερα, σύμφωνα με τα όριά τους. · Μην αφήνετε το μάθημα, όταν θέλει, εξάντληση ή ιδιοτροπία. · Να υπενθυμίζει συχνά στους υποτακτικούς ότι ο τρόπος κυριαρχίας του δεν είναι ο μόνος αληθινός, ο οποίος σίγουρα ο κυρίαρχος που θα επιλέξει θα την κυριαρχήσει με διαφορετικό τρόπο.
Πρέπει να είναι άτομο με συγκεκριμένη εμπειρία, αυτό είναι προφανές. Πόσο; πόσο καλύτερα; αλλά οι ηθικές τους αρετές θα είναι πιο σημαντικές από την εμπειρία τους. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι ο νεοφερμένος είναι συνήθως άτομο χωρίς εμπειρία στον κόσμο του BDSM και επομένως για εύκολο χειρισμό, γι 'αυτό η ηθική φερεγγυότητα του δασκάλου είναι πρωταρχικής σημασίας. Πρέπει να έχετε αρκετό χρόνο για να αφιερώσετε στην εκπαιδευόμενη σας. Θα πρέπει επίσης να έχουν κάποια συναισθηματική ωριμότητα και να είναι ένα υπεύθυνο πρόσωπο, ποτέ ανώριμο ον που δεν είναι σε θέση ελάχιστη συνοχή. Εάν ο εκπαιδευόμενος δείξει στον εκπαιδευτή του την επιθυμία να πραγματοποιήσει συνεδρίες, θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε ένα υποτακτικό άτομο που κανονικά ξεκινάει τη βόλτα του στο BDSM.Η πρώτη συνεδρία είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη και θα σηματοδοτήσει το μέλλον για πάντα. Η πρώτη συνεδρία είναι για πολλά πράγματα, αλλά όχι για να κάνουμε θαύματα.αν ο υποτακτικός είναι νέος, Το πρώτο πράγμα που ένας ευφυής εκπαιδευτής θα προσπαθήσει να επιτύχει είναι να είναι όσο το δυνατόν πιο ήρεμος στην είσοδό του σε αυτόν τον συναρπαστικό κόσμο, του οποίου ο εκπαιδευτής του γνωρίζει ότι έχει φανταστεί πολλά, αλλά ότι περισσότερο από τις φαντασιώσεις του, πρέπει να επιτύχει την ηρεμία και την εμπιστοσύνη του.
Για τι είναι ο εκπαιδευτής;
Κάποιοι πιστεύουν ότι ένας εκπαιδευτής θα πρέπει να εκπαιδεύσει τον μαθητευόμενο ως υποτακτικό. Αυτό είναι ένα σφάλμα Ο απώτερος σκοπός του εκπαιδευτή είναι να καθοδηγήσει τον υποτακτικό και να του δώσει αρκετή γνώση για να βρει τον καλύτερο δυνατό κυρίαρχο γι 'αυτήν, ανάλογα με τον χαρακτήρα, τις ανάγκες, τις τάσεις τους, τις περιστάσεις τους κλπ. Είναι στο μελλοντικό σας κυρίαρχο εκείνος που θα ανταποκριθεί στη διαμόρφωσή της ως υποτακτικής του, και όχι στο εκπαιδευτή. Ο εκπαιδευτής πρέπει να καθοδηγεί την εκπαιδευόμενη του, ειδικά έτσι ώστε να γνωρίζει τον εαυτό της ως υποτακτική τάσεις, όρια κλπ, τελικά, είναι σε θέση να γνωρίζουν τι πρέπει να επιλέξουν το είδος του κυρίαρχου. Ούτε είναι καθήκον ενός εκπαιδευτή να βρει έναν κυρίαρχο στην εκπαιδευόμενη του. Θα πρέπει να τον συμβουλεύσει για το πώς να το κάνει και τελικά να τον βοηθήσει να επιλέξει τον καλύτερο δυνατό κυρίαρχο σύμφωνα με τις περιστάσεις του, αλλά η επιλογή πρέπει να γίνει από αυτήν, με τη βοήθεια και συμβουλές του εκπαιδευτή, ναι. Ξεκινάμε από τη βάση ότι ένας εκπαιδευτής είναι ένας τίμιος άνθρωπος, ως εκ τούτου μία από τις υπηρεσίες του εκπαιδευτή είναι να δώσει στο μέλλον υποτακτική γνώση και τα απαραίτητα εργαλεία για να αποφύγουμε όσο το δυνατόν τους αδίστακτους και υποτακτικούς θηρευτές που μολύνουν τόσο πολύ στο δίκτυο. Αλλά εδώ βρίσκουμε το συνηθισμένο πρόβλημα: Ποιος προστατεύει τον υποτακτικό του εκπαιδευτή; Γι 'αυτό επιμένω ότι ένας επίδοξος υποτακτικός πρέπει να επιλέξει τον εκπαιδευτή του, ιδίως για την ηθική ευθύτητα του, παρά με τη γνώση ή τη φήμη που μπορεί να έχει. Ο εκπαιδευτής χρησιμεύει επίσης για την ελαχιστοποίηση των επιβλαβών συνεπειών λάθων ενος εκπαιδευομενου που αρχίζει σε αυτόν τον κόσμο. Συνήθως συμβαίνει το γεγονός ότι οι υποψήφιοι για πρώτη φορά αντί να διαβάζουν καλές διαμορφωτικές σελίδες για το BDSM είναι αφιερωμένοι στην ανάγνωση ιστοριών που είναι πολύ ελκυστικές και διεγερτικές, αλλά παραπλανητικές για την πραγματικότητα. Το αποτέλεσμα όλων αυτών είναι ότι ο υποτακτικός έρχεται στον κόσμο μας με μια λανθασμένη ιδέα του τι είναι η υποταγή. Ο εκπαιδευτης θα σας βοηθήσει να βγείτε από τα λάθη και τις παρανοήσεις σχετικά με το τι είναι το BDSM και την πραγματικότητα του υποτακτικού σας ρόλου. Γενικά, οι υποτακτικοί, στην αρχή, όταν ανακαλύπτουν τις φαντασιώσεις τους μέσω του Διαδικτύου και των αναγνώσεων τους, μερικές φορές υφίστανται την επείγουσα ανάγκη να παραδοθούν, γεγονός που συχνά τους αναγκάζει να βιαστούν στην επιλογή του κυριαρχου που δεν τους ταιριάζει,που πέφτει στα χέρια αδίστακτων. Από αυτή την άποψη, ο εκπαιδευτης λειτουργεί ως φράγμα, εκπαιδεύοντας και προετοιμάζοντας τον να επιλέξει τον κυριαρχο με τον πιο συνετό τρόπο.
Τι οδηγεί έναν Κυρίαρχο να γίνει Εκπαιδευτής;
- Μια παιδαγωγική κατεύθυνση. - Μάθετε: τίποτα δεν διδάσκει όσο το ίδιο το γεγονός της διδασκαλίας. - Αυτό που υποθέτει ο καθένας: ότι οι περισσότεροι από τους δασκάλους ό, τι πραγματικά θέλουν είναι να έχουμε ένα ακόμα υποτακτικό για το μπλοκ. Πώς να ελαχιστοποιήσετε αυτό το πρόβλημα όπου είναι δυνατόν;
Πώς να επιλέξετε το καλύτερο Εκπαιδευτή;
- Μην εμπιστεύεστε τον "Εκπαιδευτή" που θέλει να ασκήσει BDSM μαζί σας απο την πρώτη μέρα. Πριν από την πρώτη σύνοδο με τον εκπαιδευτή σας έχετε πολύ δρόμο. Οι πρακτικές (εάν αποφασίσετε να τις κάνετε) είναι ο τελευταίος σύνδεσμος της εκμάθησης σας, ΟΧΙ ο πρώτος. - Πριν αποφασίσετε, συναντήστε πρώτα τον μελλοντικό εκπαιδευτή σας: Διαβάστε τι γράφει, τι λέγεται γι 'αυτόν, ρωτήστε. - Δώστε προτεραιότητα στο Δάσκαλο που θέλει να κάνει τη διδασκαλία του μαζί με τον υποτακτικό του, να αποφύγει πολλές καταχρήσεις. Ζητήστε τουλάχιστον από τον εκπαιδευτη σας να μπορεί να μιλήσει με την υποτακτικη του (υποτίθεται ότι έχει κανονικά).
Τα σήματα έχουν δοθεί και εξαρτάται από τον καθένα να αποδεχθεί ή όχι αυτές τις συμβουλές. Απλώς θέλω να πω σε εκείνους που ξεκινούν σε αυτή τη βόλτα: ό, τι λάμπει δεν είναι χρυσός, κρατάτε τα μάτια σας ανοιχτά και μάθετε όσο μπορείτε. 
 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου