Σελίδες

Love Has A Dark Side

Κυριακή 22 Ιουλίου 2018

Οι επιθυμίες μου είναι δυνατές και η σάρκα μου είναι αδύναμη!
Όταν με κοιτάς στα μάτια με λιώνει μέσα μου, και χωρίς αέρα στους πνεύμονές μου, κινείται ανάμεσα στα σωθικά μου και έρχεται από το σώμα μου σε αναζήτηση αέρα.
Τα χέρια μου τρέμουν.
Το μυαλό μου δεν σκέφτεται πια.......
Και σιγά-Σιγά έρχομαι κοντά, κοιτώντας στα μάτια σου.
Κάθε βήμα που με οδηγεί σε σένα με μετατρέπει σε μια άλλη γυναίκα, 

πιο αυστηρή, πιο ασφαλής από τις επιλογές μου.
Το βρίσκεις απίθανο η αλλαγή που συνειδητοποιείς σε μένα 

και ακόμα περισσότερο αυτό που η ψυχή μου φωνάζει στις αισθήσεις σου.
Αλλά ακόμα με βλέπεις να έρχομαι αργά.
Είμαστε πρόσωπο με πρόσωπο, και δεν μπορούμε πλέον να αντιμετωπίζουμε ή να σκεφτόμαστε οτιδήποτε άλλο εκτός από την επιθυμία που καταναλώνει τη γυμνή σάρκα μας.
Ακούς την ξεκάθαρη σιωπή μου και βλέπεις την έκρηξη των αποχρώσεις μου.
Είμαι δικός σου πριν από σένα.
Όπως το τατουάζ κολλημένο στο σώμα για πάντα.
Η μυρωδιά σου αποπνέει από τους πόρους μου, ενώ το σάλιο μου στάζει κάτω από τη γλώσσα σου.
Τα δάχτυλά σου μέσα από τα μαλλιά μου, το χέρι μου πίσω από την πλάτη σου.
Το στόμα του κατεβαίνει από το λαιμό μου, ενώ όχι περισσότερο από ξαφνικά, ένα γκρίνια δραπετεύει από τα χείλη μου.
Και με τον ίδιο πόθο που με κυριαρχεί, με καταβροχθίσει και με καταβροχθίσει ολόκληρο.
Τώρα δεν είμαι απλά ένα διψασμένο σώμα.
Είμαι επίσης μια φλεγόμενη ψυχή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου